Windows 11 için Yönetim Şablonları admx İndirme

Sürümdeki ilke ayarlarını yönetmek için Windows 11 Ekim 2021 21H2 Güncellemesi için Yönetim şablonları admx'i indirin.

Windows 11 artık halk arasında ve birçok kişi yeni sürümü yükledi. Bu arada, bu sürüm için yönetim şablonları yükleyicisi indirilebilir. Dosyanın resmi adı, Windows 11 Ekim 2021 Güncellemesi [21H2] için ADMX Şablonları'dır.

Bu dosya, kayıt defterine dayalı bir ilkeler koleksiyonu içerir ve gpedit.msc aracılığıyla yüklenebilir. admx, Grup ilkesi parametreleriyle oynayan yöneticiler ve kullanıcılar için uygundur . Ayarlar, bilgisayar üzerinde daha fazla yetkinlikle kontrol sahibi olmak için ilkelerin değiştirilmesine izin verir. İşlev ön ayarlarını değiştirme, Windows 11'deki dosyalarla ilkeleri kullanmayı etkinleştirme veya devre dışı bırakma yeteneğine sahiptirler.

Windows 11 Yönetim Şablonları için admx'i İndirin


Windows 11 için Admx Yönetim şablonlarını nasıl indireceğiniz ve yükleyeceğiniz aşağıda açıklanmıştır.

Şablonun Resmi İndirme Sayfasına (ADMX Templates for Windows 11 October 2021 Update [21H2]) linkten ulaşabilirsiniz.

Windows 11 için Yönetim Şablonları admx İndirme

Şimdi İndir butonuna tıklayın.

İndirme işlemi bittiğinde, Administrative Templates (.admx) for Windows 11 October 2021 Update.msi çift tıklayın.

Kurulum sihirbazı görünecektir; Next (İleri) butonuna tıklayın.

“Lisans sözleşmesindeki koşulları kabul ediyorum” yazan kutuyu işaretleyin ve “İleri” yi seçin.

Varsayılan olarak, dosyanın konumu C:\Program Files (x86)\Microsoft Group Policy\Windows 11 Ekim 2021 Güncellemesi (21H2)\PolicyDefinitions konumunda olacaktır, ancak gelecek sihirbazda göz atabilir ve değiştirebilirsiniz. Bittiğinde, İleri'ye tıklayın.

Kısa bir süre sonra .admx şablon yüklemesi sona erecektir. Bitir'e tıklayın.

Windows 11 dosyaları için yönetim şablonları admx birden çok dilde mevcuttur, ancak Haberler ve İlgi Alanı ADMX şu anda yalnızca İngilizce'dir. Dosya diğer dillerde hazır olduğunda yeniden yayınlanacaktır.

Grup İlkesi araçları, kullanıcı arabiriminde ilke ayarlarını doldurmak için .admx Yönetimsel şablon dosyalarını kullanır. Bu, yöneticilerin kayıt defteri tabanlı ilke ayarları üzerinde kontrol sahibi olmasını sağlar.

Bütün işlemler bu kadar umarım herkes için faydalı bir makale yazısı olmuştur. Bizi takip etmeyı unutmayın lütfen.😉

Bu yazı Serkan Gündoğdu tarafından yazılmıştır. ✔ Bu içeriği Beğendiyseniz Lütfen Paylaşın ⤵

About the author

Serkan Gündoğdu
Bilgisayar ve Yazılım Programları Hakkında En Güncel Bilgiler Bu Blog'da Bizi Takip Etmeyi Unutmayın.

Yorum Gönder